بنیاد حقوقی سخن آرا

دفتر مرکزی: تهران، شهرک غرب

شعبه کرج: فلکه اول گوهردشت

مواردی که در این مطلب می‌خوانید

بهترین وکیل ملکی تهران

ارتباط مستقیم با مشاور و وکیل متخصص

نگران نباشید، موسسه حقوقی سخن آرا در کنار شماست
بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل ملکی تهران، بهترین وکیل شرکتی، بهترین وکیل حقوقی در سراسر ایران و سوالات شبیه به این رایج ترین نوع سوالات در بین بازدید کنندگان سایت می باشد !

مراقب باشید فریب سایت های تبلیغاتی را نخورید ! اکثر وبسایت های تبلیغاتی با گرفتن مبلغ اندکی از مشتریان خود، نسبت به معرفی و ارائه تبلیغ با عنانوین متفاوت شما را به کلیک کردن و باز کردن صفحات ترغیب می نمایند برای مثال :

  • بهترین وکیل ملکی در تهران
  • بهترین وکیل حقوقی در تهران
  • گران ترین وکیل ملکی در تهران
  • با تجربه ترین وکیل خانواده تهران
  • و مشابه این عبارات …

اقدام می نمایند که متاسفانه این کار مشکلات فراوانی برای مخاطبینی که به راحتی اعتماد مینمایند ایجاد می کند. پیشنهاد ما به شما این است، اگر شما هم این عبارت ” بهترین وکیل ملکی تهران ” را جستجو نموده اید، حتما بعد از پیدا کردن اسم وکیل مورد نظر به سایت و رزومه ایشان مراجعه کنید و پس از حصول اطمینان از تخصص وکیل، وقت مشاوره حقوقی ملکی بگیرید.

یکی از مهم ترین سوالاتی که در فضای مجازی مطرح میشود پیدا کردن بهترین وکیل ملکی در تهران می باشد.

ما در این مقاله سعی داریم مشخصات یک وکیل حرفه ایی در امور ملکی و حقوقی را توضیح دهیم و در نهایت بهترین وکیل ملکی در تهران را به شما معرفی نماییم .

پیش از اینکه به این سوال پاسخ بدهیم بهتر است کمی راجع به مسئولیت یک وکیل خوب ملکی صحبت کنیم .

دکتر عباس پهلوان زاده

مشخصات وکیل ملكي خوب چیست ؟

یک وکیل ملکی خوب پیش از هرچیز باید شناخت کاملی از قوانین و مقررات ملکی نظیر اصل 49 قانون اساسی، قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرح های دولتی و شهرداری ها، قانون تملک آپارتمانها، قانون حفظ كاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، قانون زمین شهری، قانون شهرداری، قانون مدنی، قانون نحوه تقویم ابنیه، املاک و اراضی مورد نیاز شهرداریها داشته باشد. صرفنظر از شناخت قوانین، داشتن تجربه عملی نسبت به موضوعات ملکی نیز امری لازم و ضروری است.
داشتن این دو وصف، لازمه هر وکیل ملکی خوب می باشد. اما در عین حال، آشنایی با رویه قضایی محاکم و نیز ادارت متولی امر می تواند وکیل ملکی را در رسیدن به نتیجه مطلوب در پرونده، یاری رساند.

انواع دعاوی و پرونده های ملکی

بهترین وکیل ملکی تهران کیست ؟

همانطور که اطلاع دارید وکلای خبره و حرفه ایی در تهران وجود دارند که بصورت تخصصی بر روی پرونده های ملکی فعالیت میکنند؛ دکتر پهلوان زاده بعنوان بهترین وکیل ملکی و حقوقی در تهران و کرج می باشند که نه تنها سابقا قاضی ویژه رسیدگی به اراضی بوده بلکه در حال حاضر نیز به صورت تخصصی در زمینه وکیل امور ملکی فعالیت دارند. شما به راحتی میتوانید رزومه ایشان را در صفحه دکتر پهلوان زاده مشاهده نمایید و یا سوابق وکالت و قضاوت ایشان را بررسی کنید.

روش رسیدگی به پرونده های ملکی در سخن آرا

بنیاد حقوقی سخن آرا با بهره گیری از وکیل های مجرب و متخصص در امور ملکی آماده اند تا در کنار شما به مسایل حقوقی شما رسیدگی کنند و آنها را به سرانجام برسانند.

شیوه کار در موسسه حقوقی سخن آرا بدینگونه است که پرونده ملکی توسط چند وکیل تخصصی ملکی به مشورت گذاشته می شود و پس جمع بندی، وکیل مسئول توسط آقای دکتر پهلوان زاده مشخص می شود بعد از آن لایحه توسط وکیل تنظیم میشود و وکیل سرناظر که از قضات بازنشسته دادگستری می باشد و جز بهترین وکیل ملکی تهران محسوب می شود، پرونده را مطالعه نموده و پس از اعمال نظر برای دکتر پهلوان زاده ارسال می شود و دکتر پس از اعمال نظر نهایی آن را برای وکیل مسئول ارسال می کند تا در سامانه ثنا ثبت ودر اسرع وقت سایر امور آن پیگیری گرد.

شما میتوانید جهت گرفتن مشاوره ملکی در خصوص دعاوی ملکی با بهترین وکیل ملکی درتهران و کرج با ما تماس بگیرید.

وکیل ملکی و ثبتی

4.7/5 - (48 امتیاز)

همین حالا تماس بگیرید

سخن آرا با بهترین وکلای متخصص در این حوزه آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد

8 پاسخ

  1. شما زدید رایگان بعد در خواست حق مشاوره میکنید خوب مثل خیلی از وکلا درج کنید با حق مشاوره نه مشاوره رایگان

  2. سلام، خسته نباشید بهتون میگم. من مقالتون رو دوست داشتم. ممنون از سایتتون (سخن‌آرا) که این مقاله رو منتشر کردید. تو سایت اقتصاد آفرین هم یه مقاله با عنوان وکیل کیفری که نویسندش داود یوسفی بود، خوندم که اونم به نظرم جالب اومد. هر دو مقاله از نظر محتوایی مفید و عالی بودند و به دوستان توصیه میکنم که حتما این دو مقاله رو بخوونند.

  3. درود.
    سال پیش با دو برادر در سوپرمارکت کار می‌کردم که مالک ملک هم هستن و تغییر شغل دادن. قبلش مارکت رو به شخص دیگری شراکتی دادن و ازم خواستن که بمونم مدتی تا کارگر بگیره و بعد من برم. هر وقت نقدی میگرفتم چه پول نقد چه جنس همشو همون موقع یا نهایت یکی دو هفته ای کارت به کارت میکردم یا کارت میکشیدم براش و اینم هی میگفت نمیخواد ولی من میزدم. کم کم برادرش هم آورد اونجا کار میکنه. اواخر برج 12 پارسال یک افغانی اورد و من رفتم. قرار بود ماهی 10میلیون بهم بده که نداد و فقط 7فروردین 8تومان برام زد و پیامک داد ببخشید نداشتم بیشتر بدم. بعد از فروردین دیکه نمیخواستم برم. اما هی زنگ زنگ زنگ که بیا دست تنهام. دلم سوخت براش و رفتم. قرار شد ماهی 13میلیون+حق پارسال و عیدی منو بده. گفت نمیتونم برات واریز کنم چون خرید زیاد دارم خودت هر وقت خواستی از صندوق بگیر و بنویس به منم بگو بنویسم. گفتم باشه قرارداد بنویسیم بعد. گفت نه قرارداد بنویسیم بیمه و مالیات و… باید بدم اینجا مغازه خودته. گفت فقط مثل پارسال نقدی میگیری نزن به حسابم چیه 100تومان 200تومان 500تونان میزنی. خودت بگیر آخر سر میشینیم حساب کتاب میکنیم اینجوری راحت تره و آلوی کارمزد بانگی هم نمیدی. گفتم باشه ولی منم اصرار کردم برای قرارداد. قبول کرد و هی امروز و فردا کرد که شد روز 12این ماه. گفتم بیا حساب کتاب کنیم. من نوشتم چقدر گرفتم از صندوق توام نوشتی. باز اگر فکر میکنی اشتباه نوشتم فیلمای دوربین هست چک کن اگر کم گرفتم تو بهم بده. اگر زیاد گرفتم من بهت بدم چون پدرم بیماره دیگه نمیشه تنهاش گذاشت و مادرم دست و پا نداره اگر چیزی بشه دیگه نمیشه بمونم. اول اصرار کرد بمون کارگر ندارم سخته و… دید قبول نمیکنم یهو یه آدم دیگه شد. طوری که انگار اینو نمی‌شناختم. گفت تو دزدی از صندوق پول دزدیدی باید 200میلیون بهم بدی وگرنه آبروتو میبرم. گفتم یعنی چی! مرد حسابی کی میاد جایی که فقط روی صندوق سه تا دوربین هست دزدی کنه؟ تازه هم کلید برق دوربین جداست هم موس اینجاست اگر دزد بودم که دسترسی کامل داشتم پاک کنم همشو. ما صحبت کرده بودیم. خودشو زد به خبری که نه من نمیدونم فقط باید 200م بدی وگرنه توی محل آبروتو میبرم و تو که قرارداد نداری و مردمم عقلشون به چشمشونه و نمیدونن ما چه قراری گذاشتیم. دو بار صحبت کردم حضوری نشد. فقط پیامک تهدید میزد و حتی یه جا سوتی داده که همون موقع که فهمیدم باید مچتو میگرفتم. اومد مثلا بگه نمیدونستم ولی وقتی فهمیدم هم حرفی نزدم و حالا که گفتی بیا حساب کتاب کنیم میخوام دزدی کنم.
    به قول خودت هر روز صبح فیلم‌ها رو چک میکنی. 120روزه میگی فیلم داری. چرا همون روز اول نگفتی؟ حالا که گفتم حساب کتاب و میخوام برم یادت اومده من دزدم؟!
    دیدم نمیشه برادر و دامادم صحبت کردن. یهو اس ام اس اومد شکایت کرده. بعد گفت بیا 70تومان بده برو. به برادرم گفت 90 تومان بده. به دامادم گفته 300میلیون باید بدید.
    برادرم گفت باشه 90 تومان میدیم برو شکایت پس بگیر. گفت باشه. برادرم رفت کلانتری. گفت این و مامور کلانتری 1ساعت رفتن طبقه بالا خصوصی حرف زدن بعد مامور اومده گفته نه من فیلمو دیدم دزدی محرز هست. اونم گفت چک رو بدون تاریخ باید بهم بدی هروقت خودم خواستم بنویسم و توی رضایتم هرچی خودم خواستم مینویسم نه چیزی که شماها میگید. برادرم گفت نه بابا زرنگی بهت بدون تاریخ بدم که همین امروز بنویسی که بری برگشت بزنی. بدون تاریخ نمیدم و اون چیزی که میگم باید بنویسی که سواستفاده نکنی. گفت نه و کلا رفت.
    شما میگید من چیکار کنم؟
    از پارسال چندین بار به حساب خودش ، برادرش ، بدهکارش ، زنش پول واریز کردم. حتی پولی که به حساب زنش زدم دقیقا نیم ساعت قبل از این بود که بگم دیگه نمیخوام بیام بیا حساب کتاب کنیم. قبلش گفته بود داری 100میلیون بهم بدی تا دو سه روز دیگه بهت پس بدم. گفتم ندارم فقط همون 3تومان رو داشتم.
    بعد از حرفاش تازه دوزاریم افتاد که چرا گفت بیا و گفت خودت بردار و همون موقع نزن برام و بزار بعد کلی حساب کنیم. هدفش سواستفاده بوده از ابتدا. تنها شانسی که آوردم واقعا نداشتم 100میلیون وگرنه میدادم بهش.
    سر اعتماد چنین بلایی سرم اومده و حالا نمیدونم چیکار کنم واقعا.
    لطفا لطفا لطفا با دقت بخونید و کمکم کنید.
    همش میگه آبروتو میبرم. شکایت توی کلانتری هم کرده. به چند نفر هم تا حالا گفته و فیلم نشون داده.
    لطفا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور میتونم کمکتون کنم ؟