بنیاد حقوقی سخن آرا

دفتر مرکزی: تهران، شهرک غرب

شعبه کرج: فلکه اول گوهردشت

مواردی که در این مطلب می‌خوانید

بهترین وکیل ملکی تهران

ارتباط مستقیم با مشاور و وکیل متخصص

نگران نباشید، موسسه حقوقی سخن آرا در کنار شماست
بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل ملکی تهران، بهترین وکیل شرکتی، بهترین وکیل حقوقی در سراسر ایران و سوالات شبیه به این رایج ترین نوع سوالات در بین بازدید کنندگان سایت می باشد !

مراقب باشید فریب سایت های تبلیغاتی را نخورید ! اکثر وبسایت های تبلیغاتی با گرفتن مبلغ اندکی از مشتریان خود، نسبت به معرفی و ارائه تبلیغ با عنانوین متفاوت شما را به کلیک کردن و باز کردن صفحات ترغیب می نمایند برای مثال :

  • بهترین وکیل ملکی در تهران
  • بهترین وکیل حقوقی در تهران
  • گران ترین وکیل ملکی در تهران
  • با تجربه ترین وکیل خانواده تهران
  • و مشابه این عبارات …

اقدام می نمایند که متاسفانه این کار مشکلات فراوانی برای مخاطبینی که به راحتی اعتماد مینمایند ایجاد می کند. پیشنهاد ما به شما این است، اگر شما هم این عبارت ” بهترین وکیل ملکی تهران ” را جستجو نموده اید، حتما بعد از پیدا کردن اسم وکیل مورد نظر به سایت و رزومه ایشان مراجعه کنید و پس از حصول اطمینان از تخصص وکیل، وقت مشاوره حقوقی ملکی بگیرید.

یکی از مهم ترین سوالاتی که در فضای مجازی مطرح میشود پیدا کردن بهترین وکیل ملکی در تهران می باشد.

ما در این مقاله سعی داریم مشخصات یک وکیل حرفه ایی در امور ملکی و حقوقی را توضیح دهیم و در نهایت بهترین وکیل ملکی در تهران را به شما معرفی نماییم .

پیش از اینکه به این سوال پاسخ بدهیم بهتر است کمی راجع به مسئولیت یک وکیل خوب ملکی صحبت کنیم .

دکتر عباس پهلوان زاده

مشخصات وکیل ملكي خوب چیست ؟

یک وکیل ملکی خوب پیش از هرچیز باید شناخت کاملی از قوانین و مقررات ملکی نظیر اصل 49 قانون اساسی، قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرح های دولتی و شهرداری ها، قانون تملک آپارتمانها، قانون حفظ كاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، قانون زمین شهری، قانون شهرداری، قانون مدنی، قانون نحوه تقویم ابنیه، املاک و اراضی مورد نیاز شهرداریها داشته باشد. صرفنظر از شناخت قوانین، داشتن تجربه عملی نسبت به موضوعات ملکی نیز امری لازم و ضروری است.
داشتن این دو وصف، لازمه هر وکیل ملکی خوب می باشد. اما در عین حال، آشنایی با رویه قضایی محاکم و نیز ادارت متولی امر می تواند وکیل ملکی را در رسیدن به نتیجه مطلوب در پرونده، یاری رساند.

انواع دعاوی و پرونده های ملکی

بهترین وکیل ملکی تهران کیست ؟

همانطور که اطلاع دارید وکلای خبره و حرفه ایی در تهران وجود دارند که بصورت تخصصی بر روی پرونده های ملکی فعالیت میکنند؛ دکتر پهلوان زاده بعنوان بهترین وکیل ملکی و حقوقی در تهران و کرج می باشند که نه تنها سابقا قاضی ویژه رسیدگی به اراضی بوده بلکه در حال حاضر نیز به صورت تخصصی در زمینه وکیل امور ملکی فعالیت دارند. شما به راحتی میتوانید رزومه ایشان را در صفحه دکتر پهلوان زاده مشاهده نمایید و یا سوابق وکالت و قضاوت ایشان را بررسی کنید.

روش رسیدگی به پرونده های ملکی در سخن آرا

بنیاد حقوقی سخن آرا با بهره گیری از وکیل های مجرب و متخصص در امور ملکی آماده اند تا در کنار شما به مسایل حقوقی شما رسیدگی کنند و آنها را به سرانجام برسانند.

شیوه کار در موسسه حقوقی سخن آرا بدینگونه است که پرونده ملکی توسط چند وکیل تخصصی ملکی به مشورت گذاشته می شود و پس جمع بندی، وکیل مسئول توسط آقای دکتر پهلوان زاده مشخص می شود بعد از آن لایحه توسط وکیل تنظیم میشود و وکیل سرناظر که از قضات بازنشسته دادگستری می باشد و جز بهترین وکیل ملکی تهران محسوب می شود، پرونده را مطالعه نموده و پس از اعمال نظر برای دکتر پهلوان زاده ارسال می شود و دکتر پس از اعمال نظر نهایی آن را برای وکیل مسئول ارسال می کند تا در سامانه ثنا ثبت ودر اسرع وقت سایر امور آن پیگیری گرد.

شما میتوانید جهت گرفتن مشاوره ملکی در خصوص دعاوی ملکی با بهترین وکیل ملکی درتهران و کرج با ما تماس بگیرید.

وکیل ملکی و ثبتی

4.8/5 - (26 امتیاز)

همین حالا تماس بگیرید

سخن آرا با بهترین وکلای متخصص در این حوزه آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور میتونم کمکتون کنم ؟