بنیاد حقوقی سخن آرا

دفتر مرکزی: تهران، شهرک غرب

شعبه کرج: فلکه اول گوهردشت

مواردی که در این مطلب می‌خوانید

تشکیل کارگروه ویژه اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در سازمان بازرسی کل کشور

ارتباط مستقیم با مشاور و وکیل متخصص

نگران نباشید، موسسه حقوقی سخن آرا در کنار شماست
تشکیل کارگروه ویژه اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در سازمان بازرسی کل کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نشست شورای معاونین سازمان بازرسی کل کشور به ریاست ذبیح‌الله خدائیان، رئیس این سازمان و با محوریت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر رئیس، مسئولان و جمعی از کارکنان قوه قضائیه برگزار شد. در این جلسه اجرای سریع و دقیق دستورات معظم‌له در این سازمان، مورد تأکید قرار گرفت.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «در مقوله مبارزه با فساد، کار اصلی مقابله با ساختارهای فسادزا و در هم شکستن آنهاست» بیان کرد: عزم سازمان بازرسی در دوره تحول و تعالی برای خشکاندن ریشه‌های فساد و مسدودسازی بسترهای فسادزا جزم است و تلاش می‌کنیم با تمرکز بر مسائل مهم و کلان نگری، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در درهم شکستن ساختارهای فسادزا گام‌های عملی و موثری برداریم.

خدائیان در این نشست ارتقای نظارت‌ها را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: بهره‌گیری از سامانه‌های الکترونیکی دستگاه‌ها به‌ویژه در زمینه معاملات و مناقصات و فراهم‌سازی بستر ارتباطی این سامانه با سازمان بازرسی کل کشور پیگیری شود.

وی با صدور دستوری معاونان و بازرسان امور را مکلف کرد که ظرف پانزده روز تکالیف همه دستگاه‌ها از حیث اجرای وظایف قانونی و آیین‌نامه‌های مربوطه و تدوین دستورالعمل‌های قانونی را مورد بررسی قرار دهند.
در پایان با دستور خدائیان مقرر شد؛ کارگروهی ویژه متشکل از معاونت‌های سازمان بازرسی به منظور اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و به نتیجه رسیدن دستورات ایشان تشکیل شود.

امتیاز post

همین حالا تماس بگیرید

سخن آرا با بهترین وکلای متخصص در این حوزه آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب حقوقی

سلام چطور میتونم کمکتون کنم ؟